Gozdens Yarin adet günüm erken gebelik testi yaptim ama negatif ve adet belirtim falan hic bisey yok anlamadim beni aydınlatır mısınız boule bosey yasayan var mi ? Erken gebelik yaptim negatif cözemedim olayi
Sahra1221 Gozdens predictor ile yaptım belirtim çoktu ama negatif çıktı. İnşallah kanda pozitif görürüz
Gipsy-35 Bende yaptım negatif . Bazılarının hep negatif çıkmış ama hamilelermis. Bende öyle olmayı istiyorum 🙏🏻
ozoz66 Ben regl 1 hafta geçmesine rağmen testte silik pozitif gördüm kaset test yaptım sonra tekrar onda da negatif kafam çok karısık 😀 kan verip negatif cıkarsa üzülürüm diye korkuyorum sanırım 🙈
Gozdens ozoz66 bundan bi kac gun knve yaptim erken gebelik cizgi cikti sonra bi kac gun bekledjm yaptim negatif cikti bu gun yaptim yine negatif anlamadim regl xe olmadim