bkb35 Hamileliğimi 3.haftanın sonunda öğrendim çok fazla kasık ağrım vardı. Dün akşamdan beri hafifledi şu an 4+6 dayım normal mi sizce?
Senanur07 bkb35 ilk haftalarda dönem dönem şiddetlenip hafifliyor biraz daha zaman geçince ağrı kaybolur muhtemelen normal bende de öyle olmuştu