irem-16 Sevgilimmmmmmm benim bebeğim de acıktığımda oynuyor ama bir şeyler yedikten sonra daha da coşuyor:))
tatlibebegim_ Sevgilimmmmmmm benim bebeğimde aşırı hareketliydi muz yiyince kendine geliyodu hareketi kesip geri başlıyodu😆gerçi doğduğundan beri hareketli hâlâ
Prensess33 Sevgilimmmmmmm benimde aynı aç olunca nasıl hareketli masallah az önce muz yedim durdu şimdi kipirtilari basliyo 24+2olduk çok güzel hissediyorum 😇🥰
Sevgilimmmmmmm irem-16 mesela bak benim şöyle. Sırt üstü uzanıyorum hareket ediyor pozisyonumu değiştirdiğim gibi duruyor 🤣
Yolcu_26 Namesiz6 benim de hareket çok oluyo ama yavaş baya yani böyle çok.sert.uykudan uyandıracak kadar olmadı hiç 29 haftaligim
gamzela47 Sevgilimmmmmmm Memnun oldum Midyat’tan ben İstanbul’da oturuyorum Doğuma büyüme midyatlıyım
Oph3lia 24+3’teyim benim oğlum da sabah, öğle, akşam, gece fark etmiyor maşallahı var 🤩 Sese, oturmama, kalkmama, yemek yememe her hareketime bir cevabı var tepkisel miniğin 😄