guzide-35 Kızlar silerken peçete kırmızıydı normal mi bu? Hemen doktorumun asistanına bildirdim ama çok korkuyorum şu an
Gizmo95 guzide-35 benimde öğleden sonra kasık ağrım ve kanamam başladı bana progestan fitil olarak verdi ama sanki kanamam daha çok arttı gibi anlayamadım
guzide-35 Gizmo95 ben gittim doktora korkulacak bi durum olmadığını söyledi 24 saat içinde geçicek dedi. Yerleşme kanaması oluyomuş
Gizmo95 guzide-35 şuan nasıl durumun bende hala kanama devam ediyo ve dün yine feci gaz sancısı ve kasık ağrısı geçirdim senin geçti mi kanaman canım
guzide-35 Gizmo95 kanama geçti, kahverengi lekelenmeler oluyo ara sıra. Bel ağrısı baya var bende gaz da arada oluyo karın ağrısıyla karışık. Ama kanama devamsa sende bi doktoruna görün en azından için rahatlar