mrserdogan12_ Aralık ayı hiç adet olmamıştım deli gibiydim testler negatif kanda sonuç negatif baya adetim 20 gün gecikti baktım hiç olmuyorum doktora gittim, alttan muayene ile folikül kistim olduğunu söyledi 3 buçuk mm kist var dedi. Hatta o kadar tekrar tekrar sordum belki gebelik kesesidir diye 😅 hatta burda da paylaşmıştım. Mümkün değildi benim için çünkü tüm belirtileri yaşamıştım. Sonra adet sokturucu içtim adet oldum bakalım artık bu ay ne olacak. Doktor basit kist dedi hamileliğe Engel değil dedi 😇 sizde alttan muayene gidebiliyorsanız gidin zaman kaybetmeyin 😇😇