33+2deyim göğsümün 4 parmak altında bir acı var kemik acısı gibi değil de et acısı gibi tam tarif edemiyorum… 3 gündür dik duramıyorum yururken hareket ederken acıyor baya. Başka bu durumu yaşayan var mı? Neden oluyor nasıl geçer bilen varsa süper olur