Sedackrgluu Kızlar doğum yapalı 6 ay oldu 2 aydır adet görüyorum son adetim bitti ama karnım çok şiş böyle bir durumda yapılacak bir şey var mı?
Dnzz2 Ben doğum falan yapmadım ama bende de her adet bittikten sonra karnım hep şiş sanki her an adet olacakmis gibi şiş 🙃🙃