acmznu benim de bugün tam 34 hafta.
Biraz korkuyorum 2. Sezeryanim olacak, korkum çok çok var napcam? Geri de bırakacağım 4 yaşında ki kızım napacak 🥹
Hemen toparlar mıyım? Kolay olur mu? İlk sezeryan mı zor 2. Mi aklım hep bunlar da🌸
Allah yardım etsin hepimize hayırlı dogumlarimiz olsun 🙏 sağ salim kucağımıza alalım