Rtbli 35+3 Bebeğin kilosu önde gidiyor normal doğum istiyorum doktorum yapısal bir durum olduğunu söyledi. Yediklerimi azaltsam normal seyreder mi geri kalan haftalarda? Şekerim yok , suyumuz güzel
mcansu Rtbli 4 kilo üstünde olmadıkça normal doğum oluyor arkadaşım ilk doğumumu 4100 gr yaptı kızı 15 dk doğurdu valla nasıl becerdi bilmem 😅 ilk gebeliğimde de oğlumun haftası ilerdeydi normal doğumda sorun olmaz dedi doktor 3800dü benim açılmam olmadı 42+4te de olunca mecburen sezeryan oldum Şimdi kızımda 32+5te 2400 çıktı kilosu önde ama sezeryan olacak zaten ondan bişi demedi
seyma0661 Rtbli ay maşallah Bizde perşembe 34+3 olacağız kontrolümüz var aşırı merak ediyorum kilosunu
Rtbli seyma0661 inşallah güzel güzel kilosunu almıştır bebiş ben de çok merak ediyordum kontrole gittiğimde 🫠
Rtbli mcansu oyyy maşallah ben de merak ettim 😅 benim doktor da 4 e kadar normal doğum yaparım 4 ten sonrası için imza alırım dedi omuz çıkıklığı falan oluyormuş Allah korusun inşallah gerek kalmaz da
Byznrcok95 mcansu iyi bir doktor bulursan 4 kilo üstünü de sezeryansiz doğurtuyor.benim doktorum 4 kilo üzeri epizyotomisiz normal doğum yaptiriyor paylaşıyor da surekli ordan biliyorum
mcansu Rtbli aynen bana da öyle demişti 4e kadar normal diye içini ferah tut yeter ki açılma sancı güzel olsun
Rtbli yasemin_yasin bana da söylermisin doktorun söyleyeceklerini 🙂 beni 37. Haftada çağırıyor daha çok var.. inşallah güzel haber alırsınız siz de bebeğinizden 🥰
Rtbli mcansu ilk doğumum olacak ondan olsa gerek kilosu önde deyince telaşla kötü birsey mi diye sordum.. inşallah canım öyle olur hersey yolunda gider Allah razı olsun
yasemin_yasin Rtbli geldik şimdi hastaneden. Kilolu bi bebeğiniz olacak gibi görünüyor ama gelişimini tamamlaması için 38i geçirelim dedi. O zamana kadar kendi kendine bişey olmazsa 38e kadar bekleyeceğiz. Haftaya da doğum için net bir karar verilecek bakalım 🤔
mcansu Byznrcok95 evet 4 kilo üstüne doktor da önemli birde annenin anatomik yapısı da önemli çatısı da uygun olmalı kimi kanca gibi falan oluyormuş Riske atmayı pek tercih etmiyorlar 4 kilo üstünde kanalda kalması gibi şeyler olunca sezeryanla riske atmadan alıyorlar
Byznrcok95 MhysaTheGreat Konya Medicana hastanesi Tuğba sekmenli tursun Instagram hesabı var hikayelerde de paylaşıyor doğumları kilosunu falan bakabilirsiniz
Rtbli Aysnrplt yasemin_yasin bize de detaylı ultrasondan beri iri ve uzun boylu bir bebek olacağı söyleniyor detaylı ultrasona farklı bir doktora gitmiştik. Kendi doktorum 34+5ten sonra başladı demeye ama 38 e kadar bekleyelim falan demedi. Doğum şekline Ondan sonra karar veriliyor olsa gerek.. maşallah bebeğinize Allah sağlıkla sıhhatle kucağınıza almayı nasip etsin. Teşekkür ederim geri dönüşünüz için