Kamer26 benim 22 haftalıkken acil serklaj oldu bende üç hafta felan dikkat ettim yattım sonra hep gezdim 🤣 şuanda da öyle geziyorum ya dışarı çıkıyorum dolaşıyorum yarın bebişin dolabını akmaya gidicez inşallah tek eksiğimiz o kalmıştı yani güzel geçiyor enfeksiyon çıktı bugün kontrol vardı ilaç kullanmaya başladım şimdi o inşallah kolayca geçerde