Kızlar iyi akşamlar 18 haftalık gebeyin yaklaşık 1 haftadırlı sarı renkte su gibi akıntım var doktora gittiğimde tahlilden başka bir şey yapmadılar bugün gebeliğimin başından beri rahmimde hep baskı var bu haftada çok fazla olmaya başladı ve sızlamada oluyor çok tedirgin oluyorum normalmi ya