amphitrittee prolaktin 41 çıkmış kızlar.Deneyimi olan tedavi olan yada tedavide gebe kalma süresi tecrübeli anneler yazabilir mi
elifbsraaa1 amphitrittee bende 4 sene önce prolaktinoma çıkmıştı ama değerim 77-100 aralığında çıkıyordu. Senin değerin çok fazla yüksek değil bu değere bi ilaç verip düşürüyorlar. Aslında bu gerçek değer değil. 2 gün duş almaman, ilişkiye girmemen ve südyenle dar kıyafetler giymeden tekrar ölçülmen gerek. Bi endokrinolojiye görünmende fayda var canım :) ben şu an tüp bebek sürecindeyim PARLODEL kullanıyorum, 1 ay önce değerim 45ti geçen hafta 1 çıktı bakalım. Bu süt hormonudur ve vücudun hamile gibi reaksiyon gösterir, senin hamile kalmana engel olur.
zehranurates amphitrittee 2024 Mayıs ve haziran ayında prolaktınım 58 di gebe kalamazsın dedı doktorlar. Beyın mr istedıler . Mr temmz 23deydı o gun test yaptım gebeyım Allah’ıma hamd olsun 31+5 olduk suan . Rabbım dıleyen isteyen herkese saglıgıyla aklıyla fıkrıyle kucagımıza almayı dileyen herkese de nasıp etsın. Bıtkısel seyler var düşüren. Ben tedavı görmedim ama basımdan gecen olayı anlatmak istedim ve adet ıken verilen kan degeri yükseltiyor. Adetten 1 hafta sonra baktırın eger adetlı ıken verdiysenız kan . Hayırlıca guzel mutlu haberler alın alalım 💙♥️
babymommy_ amphitrittee merhaba prolaktin yüksekliğinden dolayı gebe kalma durumum gecikmişti. İlk kan verdiğimde 37 çıkmıştı haftada yarım Dostinex kullandım 1 ay sonra 11 e düştü ama gebe kalana kadar haftada yarım kullanmaya devam demişti doktorum, kullandım ve ondan 1 ay sonda da hamile kaldım. Tek sorun prolaktin yüksekliği ise hiç merak etmeyin ilacınızı düzenli kullanın Allah’ın izniyle 2 ay içinde hamile kalırsınız 🌸
babymommy_ amphitrittee ve bu süreçte incir üzüm öyle şeyler yemeyin incir kürü yapmıştım ben etraftan duyduğum için, incir kürü prolaktin yüksekliği yapıyor bilginiz olsun
Eda629 Benimde yükselti ilaç kullandım düşüyor ama ben hala hamile kalamadım bu ayda klomen kulladım yine negatif
amphitrittee elifbsraaa1 evet benimde temmuzda kimyasalım oldu sonra üstüne düşmedim bir türlü reglin 2.gününü denk getiremiyordum bakalım yarın gidicem doktora sonuç göstermeye
Eda629 amphitrittee ilk süt hormanu 42 idi bir sonra ki teste 26 oldu bu horman yumurtlama sorunu yapıyor
amphitrittee babymommy_ ya bana direk tedaviye başlamayalım sen allerji hapını bırak 2 hafta sonra tekrar bakalım ona göre yol alalım dedi bakalım allerji hapındanmı yükseldi. Çörek otu yağı kapsülü kullanmaya başladım şimdi allerjim hafifledi. eğer sebebi allerji hapı fixdual değilse prolaktin tedavisine başlayacağım kolay tedabi korkma dedi doktor
Melekyldz16 amphitrittee benimde aynı değerlerde hatta daha yüksekti beynimde hipofiz bezinde adenomda vardı hatta onda yüksek çıkabilir demişlerdi bundan 3-4 yıl öncesiilaç kullandım hatta ilaç kullanırken hamile kaldım şuan ilk oğlum 2,5 yaşında ikinci oğlumu bekliyorum 🫠
Leydii Melekyldz16 selam canim benim de yuksek oluyordu ilacla düştu hamile kaldim simdi 7 haftalık, peki hamileyken ilac kullandinmi tabiki başka bir ilaç zaten dostinex hamilelikde olmaz. Sadece merak ediyorum birazda korkuyorum yine yuksek olub bebeye zarar verecek diye
Berika23 Fsh 4,81 E2 57 Prolaktin 11,11 Lh 11,52 Serbest t3 3,24 Serbest t4 0,95 Tsh 1,65 Benim sonuçlarım nasıl
Sbrn78 Berika23 lh biraz yüksek canım digerleri normal yani lh fsh den büyük olmayacak diyorlar ama bu hormonlar her ay degişiyor zaten amh baktırdı mı
Meridaily Kızlar benım prolaktinim 54 çıktı. 3 günde 1 yarım dostinex kullanıyorum son 1 tane kaldı. Nasıl olafak sonrasında kan vermek için adet zamanını mı beklemem gerekiyor? Yumurta takibi yapıyor doktorum bu sürede, inşallah değer düşmüştür 🥺
Sbrn78 Berika23 yani baktırsan iyi olur yumurta rezervini gösteriyor ama doğal yolla deneyecegim strese giremem daha fazla diyorsan baktırma hiç ben baktırdım kaç gündür perişanm😌
Sbrn78 Berika23 ozaman hiç baktırma canım ona 🌼doktorun talep etmediyse gerek yok hamilelik elde edemeyenler icin bakılıyor zaten amh