Fatmaaaa41 birde belirti için çok erken benim ilk gebeliğimde göğüslerim çok acımıştı adete 6 gün kala öğrenmiştim göğüs acısı ile test yapayım demiştim sonra da bütün hafta ekler de ekler diye tutturup ekler yemiştim harbiden de ye tatlı yı doğur Hakkı’yı oğlum oldu iki gündür pişmaniye yiyorum eşim korkuyor eğer tuttuysa bı da mı oğlan yok yok tutmamıştır diye dolanıyor 😂 çünkü bir erkek evlattan daha beteri iki erkek evlat 😂😂😂