Ben donaxyl kullanmıştım bir sorun olmayacağını söylemişti doktor. Çünkü enfeksiyon tedavi edilmezse de sonuçları kötü oluyor. İnsan iki arada kalıyor anlıyorum sizi. Bir yandan ilaç sonuçta kimyasal diyorsunuz diğer yandan kullanmasam daha mı çok kötülük etmiş olurum diyorsunuz benim öyle olmuştu 🥲 mecburen kullandım 7+4teyim