Kızlar 22 haftadan beri çok ciddi şekilde crp sedimantasyonum çok yüksek ve idrarımda lökosit var. İnfluenza geçirdim 5 gün hastanede yattım ciddi bi süreç geçirdim sonra rapor verdi 20 günde evde tedaviye devam ettim bugün 25 haftalık oldum ama hala ne kanlarım düştü ne de idrar daki lökosit temizlendi o kadar da dikkat ettim hala ediyorum ayrıca sağlıkçıyım ama geçmiyor çok yoruldum 🥺 Bu tarz şeyler yaşayan var mı