Mavipatik Kızçeler bebişleriniz kaçıncı haftada baş geliş pozisyonu aldı? 34+1im hala dönmedi yan duruyor beyefendi :(
Dryprlk Mavipatik benim 26da pozisyon almıştı. 39+3üm kanalda şu an ama açılma sancı vs hiçbir şey yok
Kahvesever12 Mavipatik ilk gebeliğim 22. Haftada makat ters pozisyon oldu ama hiç dönmedi olduğu halde inanılmaz hareketli şimdi 33-34 hafta arasındayım 37 ye kadar bekliyicez vajına üstünde tepiniyor ayaklar
Donesylms Mavipatik canım benim hamileliğin başından beri tersti bebek. 36.haftamdayim ve baş geliş pozisyon almış
Baby_B Mavipatik hayirlisi olsun canim Dönse bile sezaryan ihtimali hep var Acilma olmuyor vs.Her seyin hayirlisi☺️🥰saglikla gelsinlerde
Duygu_33 34+2 yiz geçen hafta kontrole gittik dönmüş benim kızım ama sezeryan olucam üçüncü gebeliğim Döndüğünü hissediyordum zaten 🙈 umarım erken gelmez
Mavipatik Duygu_33 ay vaktinde sağlıklı sıhhatli gelsin inşallah 🥹🌸 Döndüğünü nasıll hissettinizz hissedermiyim acaba ay sezaryenden korkuyorum biraz gün geçtikçe panikkk panikk 😄
Duygu_33 Mavipatik teşekkür ederim amin 🙏🏻☺️Alt bölgemde çok baskı hissettim ayaklarını midemde hissetim ama poposu midemin ordaymis 🙈
Kahvesever12 Mavipatik gerçekten herkes şimdi uyuyabildiğin kadar uyu doğunca hiç uyuyamayacaksın diyolar şuan da hareketleri o kadar fazla ve hiç durmuyor ki uyumam şuan da imkansız
Hshshzgsghzhshs Mavipatik benim bebem 22. Haftadan beri baş geliş 32 haftalık olucaz doktorum daha dönmez deddi inşallah hayırlı sağlıklı bir şekilde dönmez bende normal doğum istiyorum inşallah