Aleyzeee Baciko korkma canım kan alıyorlar sadece tüm hormonlarina bakıyorlar genellikle adetin 2 veya 3. Günü yapıyorlar
minikbebegim06 Baciko normal canim neden bu kadar tedirgin oldun daha önce hiç kan vermedin mi baktirmadin mi
Aleyzeee Baciko yani genellikle adetliyken bakıyorlar kuşum hormonlara stres yapıp korkacak birşey yok
Berika23 Fsh 4,81 E2 57 Prolaktin 11,11 Lh 11,52 Serbest t3 3,24 Serbest t4 0,95 Tsh 1,65 Benim sonuçlarım nasıl