Kızlar her adetim de normalde akıntı yaşarım
Ama bu ay kup kuru akıntı değişik yani neden böyle olur anlamadım ? Gebelik belirtisi mi diyeceğim ama ilk defa böyle birey yaşadım iç çamaşırımı her açtığımda kurumuş bir akıntı (yanlış anlaşılmasın bekletme yok kuruma ondan kaynaklı değil ) neden olabilir başına gelen var mı adetime 4 gün var