Nazsuuu sezeryan gibi bir narkoz vermiyorlar. Ben defalarca ameliyat oldum hayatımda, 3,5 sene önce panik atağa yakalandım ondan sonra inanılmaz korkularım başladı asla ameliyat olmam demiştim. Yumurta dondurdum yazın başında ve minik bir ameliyat olmam gerekti sedasyonla yapılıyor :) sonrasında mutlu bile utanıyorsun diyebilirim. Hiç korkma. Allah korusun ameliyat olmazsan daha kötü sonuçlar olabilir.