Kızlar selam 🌸 Şu an Medical park seyhan Sezer Filiz Erdal’a gidiyorum gayet memnunum. Ama bu hastane veya doktoru daha önce deneyimlemiş olan var mı memnun kaldınız mı? Hastaneyle alakalı yetersiz veya ilgisiz vs diye duyanlar olmuş da sizlerin yorumunu merak ettim