33+3 üm neredeyse her sey hazır tek tük eksiği kaldı bir sonraki ay alıcam. Bugün kapı süsü siparis ettim 1 ay sonra gelicek insallah yetisir doğuma😂 normal doğum yapmayı cok istiyorum normal doğum pozisyonuna girmeye baslamıstı en son, haftaya tekrar kontrolüm var orda anlasılır artık herhalde. Bi de nst ye daha girmedim haftaya gireceğim sanırım bende durumlar böyle