Sevcanfatma ben 32 haftalık dogum yaptim suan 16 yaşında emin ol yaşayacak ömrü varsa yasar kuveze bile girmemisti o dönem ondan hariç 33 ve 34 bide 36 haftalık dogum yaptıklarım var bunlarda yaşıyor çok şükür sad3×3 33 haftalık doğru müdahale edilmediği için karnımda oksijensiz kaldı 17 gün tedavu gördü şimdi iyi çok şükür en son 27 haftalık mecburen sezeryan oldum ama bunda bazı sorunlar vardı 5 gün yaşadı kaybettik suan tekrar hamileyim Buda 31+2 haftalık suanlik iyi gidiyor hersey hedefim 36 görmek 38 sezeryan olacak inşallah allahtan maglilik gelmezse inan rabbim onlara ömür vermisse bizler sadece vesileyleyiz sen dualarını eksik etme dinilden emin ol hiç umutsuzluga kapılma canim😊😍