ilkknurr707
Benimde erken doğum riski war doktor 32 olursak sıkıntı kalmaz dedi
29+6,, da gittim rahim Ağzı kısalmış 2 cm açıklık wardi ciğer geliştirici ile serum falan yaptı 5 gün yatırdı 10 gündür ewdeyim bakalım Perşembe günü gitcem kontrole o zaman 32+1 oluyo