Sazenin Kızlar bebiş kıyafetlerini yıkadım, öncesinde de baya bi boş çalıştırdım tambur temizleme yaptım 90 derece çalıştırdım ama koyu renkli kıyafetler böyle tüy topladı başına gelen var mı ? Neden oluyor ? Makinenin markası bosh serie 4
Sazenin SeverBurcu ya kendi kıyafetlerimde de kalıyor 😑 ama bebek kıyafetleri öncesinde iyice temizlemiştim tekrar yapınca canım çok sıkıldı 🥲 tüy toplama rulosunu bitirdim bunları çıkarayım derken 😶🌫️
Rtbli Eşimin iş kıyafetinde başıma gelmişti yeni ve içi polarlı olduğu için olsa gerek o da böyle olmuştu. Yeni açtığım bulaşık süngerinin yeşil kısmı ile kolay temizlemiştim.
Feyzoss Kurutma kullanıyorsanız atın makineye topluyor zaten. Bende aynı sorunu yaşamıştım kurutma makinesi ile kurtuldum
Rtbli Sazenin aaa evet olabilir kıyafetleri yıkamadan tambur temizleme yaptınız mı? Bir de ben Burda yeniyim nasıl soru soracağım forumda yardımcı olurmusunuz 😅
Sazenin Rtbli forum ana sayfasında sağ üst kısımda kutu içerinde kalem işareti var oraya tıklayın ordan sorunuzu ve etiketini oluştur oluyor canım 🌸
Sazenin Canmoms3 İnternette filtre temizleyin diyor filtresi nerde ki 🫠 ay çamaşır yıkamayı hiç sevmem böyle olunca iyice canım sıkılıyor
Canmoms3 Sazenin filtre makinanın önünde alt tarafta bi kapak çevirip açıyorsun içinden su varsa kirler su akıyor ama ben düzenli yapmama rağmen hala öyle kıyafetler tüy topluyor tiftikleniyor
Sazenin Canmoms3 orayı biliyorum evet ama oradan hiçbir zaman tüy falan çıkmıyor 😑 şaka gibi gerçekten bende de aynı sorun var acaba ben mi beceremiyorum diyordum hep 🫠 bi ara da sürekli eşimin pijama altlarında delik oluyordu 🫣 fermuarlardan dolayı mı bilmiyorum ama hep aynı yerden deliniyorlar kaç kez kontrol de ettim acaba iğne bir şey mi girdi diye. İyi marka diye bosh tercih ettik ama çok da iyi değilmiş sanırım 😶🌫️