gecekusuu Gittiğim hastane özel doktorum yok gece doktoruda yok devlet hastanesi bakar mı kanamam var
Kartanesi-24 gecekusuu gittiniz mi acaba durumunuz nedir inşallah bir sorun yoktur çok mu kanamanız olmuştu
gecekusuu Kartanesi-24 merhaba sorduğunuz için teşekkür ederim evet gittim çok şükür bir sorun yok inşaAllah hiç olmaz 🥹
gecekusuu Fatihinannesiii merhaba çok şükür daha iyiyim hala kanamam var ama doktorum sorun yok dedi inşaAllah olmaz dikkat etmem gerekiyor Allah razı olsun sorduğumuz için
Pinarkorkmazer gecekusuu mutlaka git doktora benim de çok kanamam vardı gece tuvalete diye gittim ve banyo tamamen kan olmuştu ama bir sorun yoktu bebek ve çevresinde geçmiş olsun inşallah bir şey yoktur. Benim üzüntü ve stresten kanamam olurdu