Anneadayi45 Haftamda başlayan düzensiz sancılarım vardı. 37.haftaya geldiğimde çatı muayenesinde 2cm açıklık olduğunu ve bebeğimin başının olması gerekenden aşağıda olduğunu söyledi doktorum. 3 gün sonra tekrar kontrole çağırdı ve açılmam 3-4 cme ulaşmış suyum her an patlayacak duruma gelmişti. Doktorum sancılarım düzensiz olduğu için 38. Haftada suni sancıyla bebeği almaya karar verdi. 17 ocak sabahı yatışım yapıldı bir süre kendi sancılarım takip edildi suni sancıya bile gerek kalmaz demişti ebe ama açulmam 5cmde kalınca doktorum yavaştan suni sancıyı başlatalım dedi. Bu arada epidural isteyip taktırdım. Suni sancı verildikten 20 dk sonra epiduralimin ilk dozunu istedim. Serum takıldıktan yaklaşık 1 saat sonra muayene diye odaya girip doğumun başladığını öğrendim ve 30dk içinde bebeğim kucağımdaydı 😊 Epiduralin rahatlığı ile çok kolay bir doğum süreci geçirdim. Allah herkese kolay sağlıklı doğum nasip etsin. Şuan kızım yanımda ve dünyalar benim 🥰
Zeno Anneadayi45 benimde düzensiz sancılarım var ve bebek çok hareket ediyor kaburgamdan midemden alttan o kadar sert vuruyor ki birden zipliyorum yerimden sizin nasl oldu belirtileriniz var mıydı
thingma Geçmiş olsun, çok güzel bi hikaye Allah analı babalı sağlıkla büyütsün bebişinizi 🩷🙏🏻 sancıyı tarif etmenizi istesem nası bi duygu acaba? Dayanılmayacak gibi mi? Benimki de yaklaştı korkuyorum ilk doğumum olacak.
Anneadayi45 thingma kimseyi korkutmak istemem ama suni sancı hiç geçmeyen bir sancı kendi sancılarınla kesinlikle dayanırsın çünkü gelip gidiyor ama suni sancıda öyle bir şans yok eğer suni sancıyla doğum yapacaksanız kesinlikle epidural almanızı öneririm 😊
Anneadayi45 Zeno benimde bebeğim çok hareketliydi hatta son zamanlarda o hareket ettikçe vajinamda çok fazla baskı hissediyordum. Karnım çok sert olup belimden kadıklarıma yayılan ağrılar hissediyordum.