EDS ben ilk kızımda da döktüm bu kızımdada bana toz verdıler ama ıkısındddd tozu ıcıp saatlerce tuvalete girmeden duramadım hıcbır belırtı vermiyor bende sadece sureklı kokulu ıslaklık oluyordu malesef fıkkat etmeme rağmen ilk kızımda doğuştan bobregınde kum oldıgu kristal dediler baya zordu 56 aya kadar sureklı sancılı zor bır bebeçıstı bunınsalh kolay olur çok enfeksiyon yok bunda kum geçmişti hafıf enfeksiyon var dedı geçer inşlh 12 günüm kaldı