ElfmRyhn Kızlar 30. Haftamdayım etrafımdaki insanlar karnın aşağı düşmüş diyor doğum yakın olurmu korkuyorumm
Gulhan2692 ElfmRyhn canim benim yengem de hamile aramizda 15 gün var. Ben 36 haftaligim o 34. Benim hala migdemde karnım, Ama onun 20.haftadan beri karnı hep aşağıda bebek aşağıda tutunmuş demiş doktor her gören hastaneye gitsen doğurursun diyomus onada morelim bozuluyor diyo ama yapıyla alakalı bi durum sanırım eğer riskli bi durum olsa erken doğum vs doktor zaten bu konuda temkinli davranirdi uyarırdi dedim bende senin için de öyle olabilir doktorun risi bi durumdan benzetmediyse içini ferah tut😚
Drsnbyfatma ElfmRyhn yaaa bu insanlar ne böyle ya felaket tellalı gibiler her konuda biliyorlar doktorlar boşuma dirsek çürütmüş benm hamileliğimin başından beri psikolojim alt üst ettiler artık duymuyorum canım sende duyma riskli bir durum olsa doktor söylerdi sıkma canını 🤲🏻
Cgdm35 Benim hep aşağıdaydı şuan 35+1 gunluk hamıleyım bu kişinin bebeği taşımasıyla alakalı kendini strese sokma keyfini çıkar hareketlerine dikkat et her zaman:)
NeeSalman Benimde karnım aynı haftalarda aşağı düşmüştü şimdi 36. Haftamdayım. Bu bizi kolaylaştırcak bir şey hafiftedim ben şahsen mideme kaburgalarıma baskı azaldı. Normal Doğum için de büyük bir şans tabi Doğum pozisyonu almış oldu. Erken Doğum olabilir mi diye düşünme ben de korkmuştum. Doktorum vajinal ultrason cihazı ile baktı vajinama bir sıkıntı yok Doğuma daha var, doğum kanalın boru gibi sıkı dedi. Tabii şimdi daha da dikkat gerektiriyor 🙂
Fbasturk ElfmRyhn çok yürüyüş yapma eğilme ,bulaşık makinesinde ki tabakları bile yerleştirme eğilip ,bende erken doğum yaptım bebeğim kuvozde 16 gündür ,yorma kendini yat uzan ,bebek aşağı baskı yaptıkça açılma oluyor
031965 Benim hiç yukarı çıkmadı 29+2deyim aşağısı büyüdü hep. Daha önce midenize kadar şişikti de sonra mı kasıkların üstüne düştü?