Mucizem3501 Suyu gelip doğum için beklenir mi beni sabah sezeryana almayı düşünüyor doktorum normal mi?
Mervecimmm Mucizem3501 İlk gebelikte 37. Haftada suyum geldi bir kaç saat sancı ve açılma beklendi olmayınca doktor seni ve bebeği strese sokmaya gerek yok deyip sezaryene aldı.2 saat ya bekledim ya beklemedim tam hatırlamıyorum