Mom2baby emzirme sutyeni kullanıp memnun olan var mı acaba? Aslında böyle sürekli karşıma çıkması ovulmesi en önemlisi de büyük cup olmasından dolayı almayı düşünüyordum ancak trendyolda olumsuz yorumlarına rastladım.
Normalde de D cup giyiyorum, penti dagi vs emzirme sütyenleri bedenime uymuyor maalesef. Marks&spencerda da D cup emzirme sutyenleri gördüm ama pek kullanan yok sanırım.
Büyük cup göğüslere sahip olanlar hangi markayı kullandı/aldı?