Kızlar konuyla ilgili çok afedersiniz nasıl anlatabilirim bilmiyorum ama iç çamaşırım biraz fazla ıslandığını hissettim bildiğiniz az bir şey altıma kaçırmışım gibi ıslanmış akıntım normal olarak var zaten gebelik boyunca ama bu ıslaklığın olması normal mi çözemedim yani su falan değildir dimi 🤭 böyle durumu yaşayan arkadaşlar bana bilgi verir misiniz normal mi böyle ıslaklık falan olması ☺️ bu arada 15 haftalığım