Lyla65 Merhaba benim bugün kontrolüm vardı normalde su az diye endişeliydi doktor ama hala sınırın altına düşmemişiz şükür. Eğer daha da azalırsa suni ile başlatmam lazım doğumu dedi. Benzer bir şey yaşayan var mı acaba? Bir de ilk gebeliğim de alttan muayenelerde canım çok acıyordu bu seferki doktorumun kibarlığından mı yoksa ben de mi bir şeyler değişti bilmiyorum çok rahat geçti.
Dryprlk Lyla65 ben de sizinle aynı durumdayım cumartesi suni sancıyla doğumu başlatıcak doktor. Çevremde korkutan da çok hiç korkma diyen de. Tamamen kişinin kendine has bence yaşayıp görmekten başka çare yok. En iyisi her şeyin çok güzel olacağını düşünmek
Tugceelanaz Lyla65 2 sunı sancı ile doğum yaptım ikiside suyum azaldığı için 1 doğum 40+1 de ( 4 saat sürdü doğum) 2 doğum 37+5 de ( 2 saat sürdü doğum) Her iki doğumda farklıydı sancı olarak
CattWomann Lyla65 ilk doğumum 38+3 de 3 cm açılmam vardı ve suyum azalmıştı suni sancı ile doğum yaptım. Sabah 9 da başladılar akşam 17.45 de doğum yaptım
Lyla65 Yarenn24 muayene de yoktu. Eve geldiğimden beri kasılmam daha fazla sanki. Baskı da arttı perşembe bir daha bakılacak
Tugceelanaz Dryprlk Korkulcak hiç birşey yok . Her türlü o sancı olcak . Sunı sancı çok kötü diyenlerede kulak asma. Genel olarak sancı zaten ağrırılı olcak sonuç olarak bir canlı doğuruyoruz . Bebeğine ve kendine güven gerisi zaten olur rabbim sağlıkla kucağna almayı nasip etsin🌸
Lyla65 Ben de ilk doğumu sancı ile yaptım ama korkum AçılmA yok sancı yok her şey müdahale ile olacak bu kısmı fikir olarak biraz korkutuyor. İlk doğuma 2 c açıklıkla girmiştim.
Tugceelanaz CattWomann İki doğumumda’da 2 cm acıklık vardı . Hep hareket hâlındeyim gebelikte , spor yapmıyorum ama bol bol yürüyüş
Tugceelanaz CattWomann Aynen bende çocukların peşinde sabahtan akşama kadar nerdeyse ayakta geziyorum. Bizim avantajımıza inşallah hepsi