Dileminiz troid için ilaç kullanmıyorsanız doktorunuza mutlaka söyleyin ilaç başlatsın eğer değeriniz normal değilse. troid önemli. kolesterol benim de yüksek çıkmıştı. doktorum gebelikte normal dedi ama tabi kaç olduğu da önemlidir. mutlaka doktorunuza sorun ikisini de o içinizi rahatlatır