tazee_anneee Arkadaşlar merhaba bugün 39 haftalık olduk. Normalde karnımda çok sertleşme kasılma olmaz bugün biraz yürüdüm egzersiz yaptım, karnımda akşamdan beri aniden bi kasılma sertleşme var doğum belirtisi olabilir mi
Yazmelegi_ tazee_anneee bebek hareketleri ne durumda, bende de kasılma sertlesme vardı ama hafif te sancim vardı birde kızım hareket etmiyodu gitmiştim doktora doğum yapmıştım
tazee_anneee Bebek hareketleri var ama eskisi kadar çok değil ve daha sert ama kontrole gittiğimde 3-4 gün önce açılman falan yok demişti nişan da gelmedi tereddütte kaldım acaba olabilir mi diye