dilaraaao kızlar merhabaa şehir hastanesinde doğum yapacağım sigortamız yok herhangi bi ücret ödeniyor mu ödeyen var mı aranızda ?
deletedmom43191 dilaraaao sigorta yoksa ödenir evet fakat ücreti hakkında hastane daha iyi bilgi verir
Dilamser dilaraaao analık hakkı diye bişey var ücret talep etmezler ben özele kontrole gidiyeoum analık hakkından faydalanıyorum sigortaya aynı ücreti veriyrlum .
2prens1prenses_ dilaraaao yok canım özel muane açıp orda özel doktor secmedigin takdirde hiç bir ücret talep edilmiyor bende üniversitesi Hastanesi’ne gidiyorum ama özel hastasıyım muane ve doğum ücreti ödüyorum