busraanneoluyor eve geldik ikinci akşam baş ağrımdan gözümü kirpiğimi bile oynatamadım mahvoldum ölücem sandım acile gittik, o yüzden ilk 2 gün bol bol kahve için çay için kafein atıyormuş bu narkozu 🥹 her fırsatta yürüyün, yürüdükçe dikleşecek açılacaksınız kolay olacak hiç merak etmeyin, ağrı kesicilerin antibiyotiğin saatini kaçırmayın düzenli için, süt yapsın diye ise bol bol su, bol kayısı hoşafı ve bir de Boza 😘