Oguzela Kızlar en son 26 aralıkta regl oldum bugün hamile olduğumu öğrendm testte 5+3 aynı olanlar dertleşelim
Fauzia Benim de bat 30 ocak, 4+4 görünüyor. Betam 569 çıktı bugün. Sadece kasıklarıma hafif hafif ağrı giriyor ve göğüslerim çok hassas. Sizde durumlar nasıl?
ftmdyn22 Nurrvldn daha gitmedim doktora herhangi bir sıkıntım olmazsa eğer 8 haftalık olunca gidicem 😌
Oguzela Pamukmom22 kızım var benim 2 yaşında öncelikle sağlıklı hayırlı bir evlat olsun erkek hissediyorum rüyamda gördüm zaten öyle testyaptım hiçbir belirtim yoktu