Kızlar benim bebeğim daha 19 haftalık ve çok kıpırdıyor tekmesini filan hissediyorum dışardanda hissediliyor. Acaba erken doğururmuyum yada bebeğimin alanı darmıdır yada bebeğimin sorunumu vardır acaba. 2 yıl bebeğim olmadı o yüzden herşeye endişeleniyorum ve doğumdan korkuyorum biraz