Selim_Alparslan Arkadaşlar gebelik öncesinde de vardı ama şuan kat kat arttı. 9 aylık hamile gibiyim. Nefes alamıyorum. Gastrit ve reflü de var. Ne yesem şişiyorum. Ne önerirsiniz?