seyma0661 Anonim066 ben grip olduğum zaman crp 38 olmuştu doktor antibiyotiğe gerek yok, zaten hamile kadınlarda yüksek çıkabilir parol ıhlamur iç geçer demişti öyle de oldu. Sanırım 20.haftam filandı
Biranneikibebe Merhaba bende üst solunum yolu enfeksiyonu geçirdim kanımda enfeksiyon çıktı doktor ilk üç ay içinde olmama rağmen antibiyotik verdi 🥺