Selam kızlar biz bugün doktorumuzdan gün aldık. Daha dün gibi 7 haftalıkken gitmiştim şimdi doğuma gün sayıyoruz. Allah nasip ederse 11 Şubatta kavuşuyoruz oğluşla. Sizler de durum nasıl beni hafiften korku ve heyecan sardı. Artık günler geçmez 🥹💆♀️💆♀️