Elmasekeri1 Perşembe günü detaylı ultrason var kızlar ne kadar sürer gitmeden neler yaptınız 😊 biraz bilgilendirir misiniz beni 😊 heyecanlıyım çok yüzünü felan net göreceğim için 🥰
Deleted33000 Elmasekeri1 kaç haftaliksiniz bende iki yada 3 haftaya yaptıracağım ilk iki çocukta yaptirmamistim nedir nasıl olur bilmiyorum bende burda bekliyeyim🥰
sevvaltpr Elmasekeri1 yüzünü görmek için çok heyecanlanmayın bence biz görememiştik göstermemişti 😂 yarım saat falan sürüyor her yerine detaylı bir şekilde bakıyorlar parmak boğumlarına kadar tok gitmek gerekiyor diye hatırlıyorum bi de girmeden önce tuvaletinizi yapmanız gerekiyor onu zaten söylüyorlar
Kur Elmasekeri1 bende birkaç gün önce yaptırdım 45 dk filan sürdü canım. Ben tok karna gittim ve girmeden çikolata yedim. Tuvaletiniz varsa tuvalete gidin mutlaka. Herşeyine bakıyorlar sonra renkli resmini veriyorlar çok güzel oluyor 🥰
Esma006 Elmasekeri1 vişne suyu ve çikolata icmelisin en kısa yarım saat en uzun da 50, dk suruyormus ben daha girmedim ama duyumlar❤️
MkalpR Ben 22. Haftada yaptırmıştim 10-15 dakika falan sürdü bebeğin her yerine bakıyorlar bebeğin kalbinde parlaklık var dedi doktor ama zamanla geçer dedi
Yonca59 Valla bende haftaya gidicem vişne suyu ve cikolata bebeği hareketlendirir diyorlar ne kadar dogru bılmem ama
Kbrysnn Ben 22 haftalıkken gidip yaptırmıştım gitmeden önce karnınızı güzelce doyurun ve muayeneye girmeden önce çikolata yiyin ben öncesinde çikolata yemiştim baya hareketliydi benim muayenem 45-50 dk sürdü çok şükür hiçbir sorun çıkmadı
Elmasekeri1 Kbrysnn tatlı ekşi birşeyler yemelisin dedi hemşire yürüyüş yap öncesinde dedi ne etkisi var bilmiyorum
Nessee34 20+2 de yaptırmıstım 35-40 dakıka surdu gıtmeden önce özellikle vişne suyu ve çikolata yedim birde tok gittim güzel geçsin inşallah 🌸
imermerii Elmasekeri1 Merhabalar bende 20+4 de detaylı ultrasona gireceğim☺️ Bazı yerlerde bu haftada girmek için erken bazılarında normal diyor. Siz girmişsiniz galiba doktor erken vs dedi mi acaba :)
Elmasekeri1 Kur ins bizimde güzel geçer sabırsızlıkla bekliyordum 🥰 ilk bebeğim o yüzden çok hevesliyim.sanirim
Sevgicnmmcfdz Detaylı ultrason için ilk önce kadın doğuma randevu alınıyormus peki doktor perinatoloji bölümüne aynı gün mü yönlendiriyor yoksa başka bır gün mü
Elmasekeri1 Sevgicnmmcfdz gebeliğimi özel bir hastanede takip ettiriyorum kadın doğum değil perinatoloji bolumunde uzman doktorlar bakicak sonuclari bdn değerlendirecek dedi iki hafta önce aldım.ultrasyon için sırayı başka hastanelerde nasıl bilmiyorum hic