30+3 üm ikinci hamileliğim. bugün sabahtan beri çok fazla kasılmam var. her kasılma olduğunda ve karnım sertleştiğinde çok garip bi his oluyor midem falan da bulanıyor yaşayan anlar nasıl bi his olduğunu. bebeğin hareketleri de çok yavaş ve seyrek hareket ettiğinde de canım çok yanıyor kendimi iyi hissetmiyorum. bunu yaşayan var mı? yalancı kasılma ilkinde de yaşamıştım ama bu çok fazla sanki endişelendim