Öncelikle kötü ihtimali düşünme inşallah sağlıklı ilerleyen bir gebeliğin olur her daim pozitif düşün 👍🏻
Kalp atışı durunca malesef ilk anda belirti vermiyor haftalar sonra fark ediyorsunuz, benim ilk gebeliğimde 11.haftada kalbi durdu 3 hafta sonra rutin kontrol esnasında öğrendim hiç bir belirti vermedi.Bu yüzden kendinizi acaba kötü bişey oldu mu diyerek belirti aramaya zorlayıp strese sokmayın kendinize iyi bakıp akışına bırakın çünkü olacak olanın önüne geçemiyorsunuz zaten, düşeceği varsa düşüyor yani.
Şimdi çok şükür tekrardan 6+3 teyim. Umarım hepimizin süreci sağlıklı ilerler, hayırlı akşamlar 🤗