Kızlar ilk gebeliğim olacak çok tecrübesiz ve telaşlıyım okuduklarımdan dolayı . Ben 5+0 da ilk kontrole gittiğimde doktor haftasıyla uyumlu 4+6 görünüyor dedi ve keseyi karından gördük fakat içinde bişey göremedik bu haftalarda normal mi sizin keseler nasıldı beni biraz rahatlatabilir misiniz tecrübeli annelerim ve yeni anne adaylarım ? Doktorum olumsuz birşey söylemedi 2 hafta sonra gel dedi kalp atışı için 💕