Saimehkmglu Doktor göbeğin aşağı inmiş istirahat etmen kazım dedi 31 haftalığım erken Doğum belirtisi olabilir mi? Erken inen var mı?
Damlayaz Saimehkmglu bende bu sabah kalktıgımda göbeğimin aşagıda oldugunu farkettim 31+1 haftalığım yrn kontrolüm var bakalım dr birşey diycekmi 🤔