Merhaba dün evde kendimi biraz yordum temizlik yaptım işler bittiğinde canımın acıdığını hissettim.Gece boyu ağrılarım hiç geçmedi.Masa bası işte çalışıyorum bugünde işe gittiğim için dinlenme fırsatım olmadı.Adet sancısına benzer ağrılarım var bacaklarıma ve belime vuruyor oğlumun hareketleri mi sebep oluyor bilmiyorum ama karnımın içi ve kasıklarım ağrıyor sizce sakıncalı bir durum varmıdır uzanıp dinlenicem geçmezse hastaneye gitmeyi düşünüyorum ama yine de sormak istedim.