İyi akşamlar kızlar.8+6 haftalık hamileyim.Bugün vücudumda birden kızarıklık ve kaşıntı olmaya başladı.Acile gittiğimde alerji olduğu söylendi.Doktor kortizon iğne verdi ve yapıldı.Çok tedirdin oldum bebeğe zarar verir mi acaba diye.Yakın zamanda da bir düşük yaptım o yüzden çok tedirginim.Aranızda böyle bir durum yaşayıp iğne olan var mı?