Duru20_ ben de öylee. Benim şansa oldu var ya. Geçen ay ovü takibi yaptım ama adetin 15.günü yumurtlama gordum. Adet bittiği gibi başlamamıştım ama. Sonra olmadı hormonlara baktırdım tsh ve prolaktın yuksek geldi ilaç kullanıyordum. Şansa deneyeyim dedim pik😁 benim cuma yumurta kontrolü var bakalım ne diyecek doktor haber verırım 🥹