Emine071 valla ben boyadım, doktorum 16 haftadan itibaren boyayabilirsin dedi, sadece havadar yer olmasına dikkat et fazla soluma o kokuyu dedi. Bende 20. Haftamda boyamıştım. Bir sıkıntı yok. Zaten kanıtlanmış bir zararı da yok boyanın. Hangi ünlü kimseyi doğurana kadar saçının yarısı farklı yarısı farklı renk gördünüz 😊🙈 bu sadece bizim pimpiriğimiz bence.